Pages

Red & Bows


Hola a todos! Hoy sigo aprovechando los últimos días cálidos y les traigo uno de mis outfits preferidos. Les comento que hace unos meses vi esta pollera en Lookbook y me enamoré. Cuanto antes fui a la tienda de telas y me hice una yo misma.

Lo que más me gusta de este look es el hecho de que los colores inspiran un aire rocker sumado al cuteness que generan los moños. Simplemente me encanta.

Me encanta hacer D.I.Y.s porque podés usar cortes o moldes común vistos, pero con materiales, telas o detalles especiales que le dan personalidad y, obviamente, originalidad a la pieza.

¿Suelen hacer D.I.Y.?

Como siempre, el outfit es super cheap ya que la cartera, el cinto y la camisa son vintage,y la pollera y las pulseras D.I.Y..

Sin mucho más que decir, espero que les haya gustado.

Saludos!

__________________________________________________________________________________________
Hello everyone! Today I'm still taking advantage of the last warm days and I bring you one of my favorite outfits. I must remark that a few months ago I saw this skirt on Lookbook and fell in love with it. The sooner I could, I went to the fabric store and made one by myself.

What I love about this look is the fact that the colors inspire an rocker air combined to the cuteness that generate the bows. I just love it.

I love doing D.I.Y.s because you can use cuts and common seen templates, but with materials, fabrics and special details that give personality and, obviously, originality to the piece.

Do you often do D.I.Y.s?

Finally, as always, the outfit is super cheap since the purse, the belt and the shirt are vintage, and the skirt and bracelets are D.I.Y.s.

Without much else to say, I hope you liked it.

Bests!






Jean Shirt - D.I.Y. Velvet Skirt - Skinny Charol Belt - Vintage Purse - Bow Tie - Accesories

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada