Pages

Welcome


¡Hola a todos!

Me presento: mi nombre es Noelia Gejena Dome, tengo 23 años y estudio Diseño Gráfico en la Universidad de Buenos Aires, Argentina.


En este blog voy a escribir sobre moda, mis outfits, DIYs y un poco de todo lo que me inspira en mi día a día. Con lo cual pretendo mostrar mi perspectiva de la moda viviendo en una gran ciudad, como lo es Buenos Aires.

La verdad, hace mucho que quiero crearlo pero por una cosa u otra no me decidía, así que ahora estoy muy emocionada por hacerlo real. Sinceramente espero que lo disfruten y gracias por estar leyendo!

Saludos!
__________________________________________________________________________________________

Hi!

I introduce myself: My name is Noelia Gejena Dome, I have 23 years old and I'm a Graphic Design student at the Buenos Aires University, in Argentina.

In this blog I will write about fashion, my outfits, DIYs and a little bit of everything that inspires me  on my day by day, with which I intend to show you my perspective of fashion, living in a big city such as Buenos Aires.

The truth? for a long time I wanted to create this blog but for one reason or another I didn't, so I'm very excited to make it real. I sincerely hope you enjoy it and thank you for read it.

Bests!

P.D. I apologize you in advance for my bad english!

No hay comentarios:

Publicar un comentario